نتيجه تصويري براي Insurance"


بيمه از آن دست خدماتيست که اکثريت جامعه به نحوي از آن بهره مي جويند . اينکه بيمه ، بيمه مرسولات دريايي باشد يا غير دريايي ، بيمه اموال باشد يا اشخاص ، بيمه زندگي باشد يا غير از آن ، تاثير چنداني در تعريف بيمه ندارد . بيمه يا Insurance مکانيزميست که ميان يک فرد بيمه گر و يک بيمه شونده منعقد مي گردد . طبق اين قرارداد ، بيمه گر متعهد مي شود تا در مدت زماني معلوم (معمولاً يکساله) در صورت وقوع حادثه براي کالا يا شخص بيمه شده ، هزينه هاي جبران خسارت را به طرف قرارداد بپردازد .


 از طرف ديگر فرد بيمه شونده نيز مم به پرداخت مبلغي غير قابل استرداد مي باشد . بيمه در واقع عملکردي براي مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه مي باشد ؛ به عنوان مثال شايد اموال فرد بيمه شونده  (مثلاً لوازمي از قبيل سوپاپ ام وي ام ، دسته راهنما و برف پاک کن ام وي ام ، چراغ جلو ام وي ام و جک ، واشر کامل ام وي ام ، لاستيک ساق سوپاپ ام وي ام  ، چراغ خطر عقب ام وي ام ، کاتاليزور ام وي ام و  استوپر موتور ام وي ام ) پس از عقد بيمه آتش سوزي هيچگاه دچار اين حريق نشود ، اما ثبت اين بيمه به عنوان امري لازم الاجرا ، ريسک انجام امور حادثه ساز را به شدت کاهش مي دهد .  علاوه بر بيمه آتش سوزي ، بيمه هاي حمل و نقل ، مسافرتي ، عمر ، حوادث ، مهندسي ، پول ، مسووليت و اعتباري نيز از جمله خدمات سازمان ها و مجموعه هاي خصوصي بيمه مي باشند اما شايد بتوان بيمه درماني ، بدنه اتومبيل و شخص ثالث را مهمترين خدمت اين مراکز دانست .


 


 اين نوع بيمه ها که به ترتيب به منظور پوشش هزينه هاي درمان ، آسيب هاي وارده به بدنه خودرو و جبران خسارات افراد آسيب ديده در تصادفات ارائه مي شوند ، بخش عمده اي از مراجعات به اماکن مربوطه را تشکيل مي دهند . زماني که خدمات فوق در انحصار مجموعه اي خاص نباشد ، سازمان هاي مختلف در بازاري رقابتي به دنبال جذب مشتريان بالقوه مي باشند . از سويي ديگر شعب و کارگزاري هاي مختلف از يک مجموعه نيز از هيچ تلاشي براي افزايش درآمد شعبه خود کوتاهي نمي کنند ، در نتيجه همانند بازار کالا ، نفرات ارشد هر شعبه در پي افزايش تعداد کارفرمايان خود مي باشند .


 


 يکي از راه هاي افزايش اين مشتريان ، ارائه خدمايست که شعبه مذکور را از ساير همکاران جدا کند . به عنوان مثال حسن برخورد ، گشاده رويي ، زمان انجام کار يا هزينه اين امور ، کمابيش در همه جا يکسان است ، اما عاملي که يک مجموعه را نسبت به ديگري بالاتر مي برد ، ارائه سرويس هايي منحصر بفرد است .


 اعطاي هديه تبليغاتي به عنوان خدمتي ويژه ، همواره براي کاربران خوشايند بوده است . به عنوان مثال ، اهداي هديه تبليغاتي در قالب دفترچه مدارک در هنگام صدور بيمه نامه ، موجب خشنودي کارفرمايان مي گردد ؛ کالايي که همواره در دسترس بوده ، حاوي مدارکي مهم مي باشد و نگهداري از آن وظيفه هر مصرف کننده اي است .  اما نبايد فراموش کرد که عدم نوآوري و خلاقيت در کار ، به افول آن منجر مي شود . به عنوان مثال در همين مثال فوق ، کثرت نفرات اهدا کننده هديه تبليغاتي و کمبود تنوع در آن به حالتي منجر شده است که مشتري ، دريافت دفترچه و جلد محافظ را قسمتي از کار مي داند و نه هديه اي از سوي مجموعه . از اين روي استفاده از طرح هاي جديد در توليد پوشش هاي نگهداري مدارک و يا سفارش محصولاتي جديد به عنوان هديه تبليغاتي منجر به افزايش بازدهي کار مي گردد .


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

امیر علی باهوش خوبروی حلقه نشین Christie فیزیوتراپی نوتوان بیا تو خوشه های شعر ( هوشنگ رئوف ) نیلوفرِ آبی شیرکو هارونی نژاد بعضی وقت ها باید گذشت